با اطمینان از کیفیت و مرغوبیت کالا ها ؛ ما محصولات تولیدی تحت برند پاردیک را با ضمانت های زیر عرضه می کنیم:

1:هفت روز تضمین بازگشت وجه:

جهت دادن اطمینان خاطر به مشتریان گرامی و اطمینان ازاینکه محصولات تولیدی شرکت دارای کیفیت و کارائی تضمین شده می باشد.پاردیک سیستم امکان عودت محصول در طی بازه زمانی هفت روزه را به مشتریان گرامی ارائه کرده است.در صورتی که به هر دلیلی دستگاه ارائه شده به خریدار معیوب بوده و یا فاقد مشخصات ذکر شده در سایت باشد.خریدار می تواند ابتدا جهت بررسی موضوع با شرکت تماس گرفته و مشکل مربوطه را با ارسال مستندات کامل (شامل فیلم و عکس) مطرح نماید.در صورتی که وجود مشکل مذکور از سوی کارشناسان شرکت تایید گردد ؛امکان بازگردانی کالا و بازپس گیری کامل وجه و یا انتخاب محصولی دیگر(بنا به صلاحدید خریدار) میسر می باشد.جهت بهره مندی از این امکان ؛مشتری موظف است بلافاصله پس از تحویل کالا؛ابتدا راهنمای کاربری محصول را به دقت مطالعه نموده و سپس عملکرد دستگاه را بنابر دستورالعمل های ذکر شده در راهنمای کاربری تست نماید و در صورت برخورد با هر گونه عیوب سخت افزاری یا نرم افزاری سریعا موارد را به شرکت اطلاع دهد.لازم به ذکر است در صورتی که خریدار بدون هماهنگی با شرکت کالایی را عودت نماید؛شرکت هیچ گونه تعهدی نسبت به رفع مشکل و یا ارائه کالای جایگزین نخواهد داشت.

2:گارانتی

کلیه محصولات تولیدی شرکت با حدالاقل یک سال گارانتی از تاریخ خرید عرضه می گردند.در طی مدت زمان گارانتی در صورتی که هر گونه مشکلی اعم از سخت افزاری یا نرم افزاری برای دستگاه بروز نماید؛پاردیک سیستم متعهد است که بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای مشکل به وجود آمده را رفع نماید.شرایط گارانتی هر یک از محصولات در راهنمای کاربری محصول درج گردیده لذا لازم است تا کاربر پیش از استرداد کالا شرایط را به دقت مطالعه نموده و سپس جهت هماهنگی با شرکت تماس بگیرد.ارائه خدمات گارانتی تنها در صورت ارسال دستگاه به همراه کارت گارانتی امکان پذیر می باشد هم چنین ارسال بدون هماهنگی با شرکت موجب عدم امکان ارائه خدمات خواهد بود.

3: تضمین ارائه خدمات پس از فروش

پاردیک سیستم ارائه خدمات پس از فروش کلیه محصولات را به مدت حدالاقل پنج سال تضمین می نماید.جهت بهره مندی از این خدمات مشتری می تواند با شرکت تماس گرفته و با ذکر شماره سریال محصول و ثبت تیکت برای مشکل ایجاد شده ؛دستگاه را جهت رفع مشکل به شرکت ارسال نماید.لازم به ذکر است ارائه این خدمات در صورتی امکان پذیر است که همچنان دستگاه پلمپ شده بوده و از سوی افراد غیرمجاز باز یا تعمیر نشده باشد.

شرایط و ضوابط استرداد کالا جهت بهره مندی از ضمانت بازگشت وجه:

جهت استرداد لازم است تا کالا در شرایط اولیه و دقیقا به همان شکل اولیه در جعبه اصلی بسته بندی و ارسال گردد .ارسال کلیه لوازم همراه محصول شامل کارت گارانتی ؛فاکتور خرید ؛سنسور و دتکتور ؛اتصال دهنده ها و ... الزامی بوده و عدم توجه به موارد فوق موجب از بین رفتن ضمانت بازگشت خواهد شد .لازم به ذکر است که استرداد کالا حتما می بایست با تایید کارشناس شرکت انجام شود و شرکت هیچ گونه تعهدی نسبت به ارسال کالا بدون هماهنگی نخواهد داشت.کالای مرجوعی می بایست در شرایط اولیه خود باشد و هرگونه تغییر ظاهری در مشخصات دستگاه و آسیب های فیزیکی (حتی کوچک) قابل قبول نمی باشد.

آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل:

جهت جلوگیری از هر گونه آسیب در حین حمل و نقل ؛ کالای ارسالی از سوی شرکت به دقت بسته بندی و لفاف پیچی می شود با این حال بروز هر گونه آسیب در حین حمل بر عهده شرکت حمل و نقل بوده و شرکت حمل کننده کالا مسئول جبران خسارت های وارده به کالا می باشد لذا مشتری موظف است تا در هنگام تحویل کالا از متصدی مربوطه ؛شرایط ظاهری کالا را بررسی نموده و در صورت مشاهده آسیب دیدگی از دریافت امتناع نماید.

سوالات متداول:

1:آیا در صورتی که کالای خریداری شده بنده معیوب باشد و آنرا به شرکت عودت دهم ؛هزینه های ارسال و دریافت با بنده خواهد بود یا خیر؟

در صورتی که مشکل عنوان شده شما از سوی کارشناسان شرکت تایید شود.پاردیک سیستم متعهد به پرداخت کلیه هزینه های ایاب و ذهاب کالا خواهد بود و در این صورت شما می توانید کل مبلغ پرداختی خود را پس گرفته و یا به اختیار خود کالای جایگزین دریافت نمایید.

آیا نصب دستگاه توسط خریدار باعث ابطال گارانتی می شود؟

خیر.خریدار می تواند جهت نصب محصول با شرکت تماس گرفته و یا برای کاهش هزینه های خود؛شخصا اقدام به نصب محصول نماید.دستگاه فقط در صورتی از شرایط گارانتی خارج می شود که خریدار اقدام به باز نمودن پلمپ دستگاه و یا اقدام به تعمیر آن نماید.

اگر شخصا نسبت به نصب محصول اقدام کنم و سپس به مشکلی برخودم آن وقت چه کنم؟

توصیه ما این اینست که پیش از نصب محصول راهنمای کاربری دستگاه را به دقت مطالعه نمایید . آنگاه در صورت بروز هر گونه ابهام می توانید با شرکت تماس گرفته و درخواست راهنمایی کنید.پاردیک سیستم متعهد است تا با حوصله و به دقت شما را راهنمایی نموده و تا نصب کامل محصول درکنار شما باشد.

مدت زمان گارانتی دستگاه من به اتمام رسیده آیا می توانم مجددا از خدمات گارانتی استفاده کنم؟

در صورتی که گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده باشد ؛می توانید نسبت به تمدید گارانتی محصول از طریق پرداخت هزینه اقدام نموده و یا از خدمات پس از فروش محصول جهت رفع مشکل دستگاه خود اقدام نمایید.لازم به ذکر است که در این صورت هزینه های تعمیر از شما دریافت خواهد شد.

چرا هیج یک از سنسورهای تولیدی شما شامل ضمانت نیست؟

به دلیل ماهیت سنسورها و توجه به این موضوع که اتصال اشتباه آنها به دستگاه مرکزی حتی برای لحظه ای کوتاه موجب آسیب دیدن سنسور می شود بنابراین امکان ارائه گارانتی برای سنسورهای تولیدی شرکت امکان پذیر نمی باشد.البته لازم به ذکر است که این سنسور ها پیش از ارسال توسط شرکت به دقت تست می شوند ؛بنابراین می توانید از عملکرد صحیح آنها مطئن باشید.